جراحی بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در چنین مواردی ممکن است جراحی برای بالا بردن ابرو (ها) به عنوان یک روش تنها یا در ترکیب با بلفاروپلاستی پلک بالا مورد نیاز باشد. درماتیت پوست زائد نیز می تواند نشانه ای برای جراحی باشد. اصلاح جراحی لاگوفتالموس به دلیل برداشتن بیش از حد پوست یا عضله و ناهنجاری پلک تحتانی باید زمانی انجام شود که مشخص شود که این تغییرات غیرقابل برگشت هستند. استفاده از پلاگ های پونکتال و ارجاع چشم پزشکی را می توان در بیمارانی با علائم طولانی مدت یا مقاوم در نظر گرفت. تا به امروز، هیچ معیار نتیجه استانداردی برای بلفاروپلاستی بالا یا پایین وجود ندارد. اکثر مطالعات و سری موارد گزارش شده در ادبیات عمدتاً بر گزارش عوارض و نیاز به تجدید نظر تمرکز دارند.

طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، هزینه متوسط ​​جراحی زیبایی پلک در سال 2020 4120 دلار بود. این هزینه شامل هزینه بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه‌ها مانند نسخه نمی‌شود. جراح یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند برای کمک به هر درد دارویی تجویز کنند. آنها ممکن است برای کمک به کاهش کبودی و تورم، کیسه های یخ را روی چشم ها قرار دهید.

محل چربی باید قبل از عمل مشخص و مشخص شود. ارزیابی بیمار قبل از عمل برای بلفاروپلاستی باید تاریخچه پزشکی و چشم پزشکی مانند بیماری های سیستمیک مزمن و داروها را مستند کند. تاریخچه چشم پزشکی شامل بینایی، لنزهای اصلاحی، تروما، گلوکوم، واکنش های آلرژیک، اشک ریزش زیاد و خشکی چشم باید تهیه شود. پس از جراحی مقاوم به درمان قرنیه، حداقل به مدت شش ماه، هیچ گونه جراحی زیبایی در ناحیه اطراف چشم نباید انجام شود.

تأخیر به دلیل شرایط، یا در انتظار گزارش پاتولوژی در مورد پاکسازی تومور، باید به حداقل برسد. نباید از 4 تا 5 روز تجاوز کند یا بهبودی زودهنگام نتیجه را به خطر می اندازد. بلفاروپلاستی آسیایی به‌عنوان ایجاد چین و چروک فوق‌طرس در فردی که یا به طور نسبی یک چین یا فقدان کامل آن را دارد، تعریف می‌شود. لطفاً فهرستی از تمام داروهای خود یا نسخه تکراری فعلی را از پزشک عمومی خود بیاورید. مقداری پماد آنتی بیوتیک همراه با توصیه در مورد نحوه استفاده از آن روی چشم(های) و زخم(های) عمل شده به مدت 2 هفته پس از عمل به شما داده می شود.
در صورت تمایل می توانید سایر مقالات در این زمنیه را در سایت https://www.payetakhtseram.ir بخوانید

ویزیت اولیه با جراح شما ممکن است از طریق بهداشت از راه دور یا حضوری انجام شود. شما در مورد دلایل خود برای دنبال کردن جراحی زیبایی و همچنین نتیجه دلخواه و نتایج مورد انتظار خود صحبت خواهید کرد. ما یک تاریخچه پزشکی کامل، از جمله سابقه خانوادگی، وضعیت سلامت عمومی، عمل های قبلی و هر دارویی که ممکن است مصرف کنید، انجام می دهیم. در طی یک ویزیت حضوری اضافی، جراح چشمان شما را معاینه می کند و برای پرونده پزشکی شما عکس می گیرد.

روش تهاجمی تر «فلپ پوست-عضله» نیز از طریق یک برش فرعی انجام می شود که پوست و اوربیکولاریس را تضعیف می کند. الیاف اوربیکولاریس پرتارسال باید دست نخورده باقی بمانند و پوست و اوربیکولاریس پیش سپتال به صورت یک فلپ بالا می روند. تشریح را می توان در امتداد سپتوم مداری تا سطح لبه مداری ادامه داد.

آرایش را می توان از حدود پنج روز پس از جراحی اعمال کرد و اکثر افراد پس از 10 تا 20 روز احساس اعتماد به نفس کافی برای بازگشت به فعالیت های عادی (و بازگشت به کار) دارند. علائم دیگری که ممکن است تجربه کنید عبارتند از: خشکی یا خارش چشم، حساسیت موقت به نور یا باد، آبریزش چشم و تاری دید. شما هزینه جراح را به اضافه هزینه های اتاق عمل، بیهوشی، و هر آزمایش یا نسخه ای که نیاز دارید، پرداخت خواهید کرد. باید ترتیبی دهید که شخص دیگری بعد از جراحی شما را به صفحه اصلی هدایت کند.

علاوه بر این، عکس‌هایی از چشم‌های بسته در حالت استراحت و چشم‌های باز با کره به سمت بالا، به ترتیب به ارزیابی میزان پوست اضافی در پلک فوقانی و چربی اضافی مداری در پلک پایین کمک می‌کنند. این امکان دسترسی مستقیم خلفی به چربی مداری را در حالی که در یک صفحه پس از سپتوم قرار دارد، می دهد. در صورتی که برش از طریق ملتحمه در فاصله 5 میلی متری تارسوس ایجاد شود، می توان دیسکسیون پیش سپتال نیز انجام داد (ویدئو 2). برش در فاسیای کپسولپالپبرال را می توان به صورت افقی در امتداد همان خط ملتحمه ایجاد کرد، یا به طور جداگانه به صورت یک شکاف عمودی برای حفظ عملکرد جمع شدن عضله.

بحث عمیق در مورد جوانسازی میانی صورت خارج از محدوده این فصل است، اما ساختارهای میانی صورت باید توسط پزشک ارزیابی کننده هر بیمار برای بلفاروپلاستی تحتانی در نظر گرفته شود. با توجه به این که، در داخل کمپلکس پلک مناسب، بلفاروپلاستی تحتانی عمدتاً در مورد برداشتن یا تغییر موقعیت چربی دور چشم است. این تقریبا همیشه از طریق یک رویکرد ملتحمه انجام می شود. قبل از جراحی، جراح باید وضعیت چین پلک را با بیمار در میان بگذارد تا خواسته های بیمار در مورد موقعیت چین پلک بعد از عمل را مشخص کند. محل برش و روش بستن با توجه به تایید مورد نظر چین پلک اصلاح می شود. مقداری عدم تقارن در فاصله چین‌خوردگی حاشیه قبل از عمل ممکن است ناشی از عدم نصب آپونوروز بالابرنده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد